nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, December 23, 2009

::SELAMAT TUHAN KURNIAKAN::

sElAMAT tUHAN kURNIAKAN...
SELAMaT pUlaU piNAng...




hahahha..tibo..tubik lagu gori diri ploP..hahahaha, gApo dio la weh nok ngePek Male Nih, napoknyo jari aku hok kecIk ni sokMo beNA nok teKe shift.. bakpo tahu...hahahaha

nasebla anak sedara aku yang buas bak suria gaban*dulu aku sokmo tengok suria perkasa itam ni da tido..
buas naUzuBiLLah.. Ta Larat Da Aku Nak Nek sora..huhuhu..da La aku tak suke nak Bising~bising
lam rumah aku nih asek dengaq sora aku*tengah bising





perkataan "Belagak"
"Budak~buDak NI"
"TumBUk satGi Ha"
"cu Tu tak Reti"





hahaha..SunGGuh kureng sopan Tol ucaPan~ucapan die kat cu die..hihhihi. Rase Nak Wat LemPang Je KAt Muka die...tapi sian Plak..huhuhuhu





Bia la dia..ni SeMua Dapat dilihat dari segi aspek Katun La nih...cakaP repek~rePek je...
Kalaw rePek *yang BUleh kuNyah tu sedap la jugak..oLeh Itu puan~puan... jagalah adek2 mawupown anak2 anda jangan Bagi tengok katun banYak cakap pown Da a.k.a siN chan*geram tahap dewa je aku nih..hampeh.... hahahaha.,riNI aku dapat rantai... tapi bukan rantai emas la..dan bukan gak rantai siLver.. ataw rantai moto Hatta Rantai hati Mawupun Rantai Makanan...Cuma rantai hok accessory Tu*yg selalu pompuan dok pakai kat atas tudung . Neil belIkan tuk aku Masa die Pi syria*bukan NeiL AmsroNG La





huhuhu..Malam Ni aku dok MelAngut IdoLA keCiL*ulangan ritu ta sempat nak tengok abes...
ni qada BAlik..cewahhhhhh*polon ja





heheheh...by the way.. aku end kat sini duLu...bukaN pe...nanti lama2 kang aku repek lagi....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails