nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, July 11, 2012

::JRRCMDU:BOWLING TIME::

Assalamualaikum to all bloggers and readers...


Agak lama aku tak update. Dan kali ni aku update dengan latest event dari group JRRCMDU. Sebenaqnya, dah lama aku nak update entry berkenaan game santai yang dibuat ni. Tapi disebabkan aku ada komitmen yang lebih memerlukan masa singkat aku, terpaksala aku mem'freeze'kan diri sementara dari mengupdate apa-apa aktiviti aku.



Bertempat di Summit BM Plaza, maka dengan girang gemilangnya jadi jugak game bowling ni dibuat. Macam besa, takmau upload muka aku banyak-banyak. Sebab muka underground kalah bowling kena dok port-port belakang.hukkkk.



Jadi, aku dengan sukacitanya mengupload muka-muka mereka yang telah menyerikan suasana sepanjang game yang penuh hingaq.haha. Selamat melayan.
















LinkWithin

Related Posts with Thumbnails