nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, April 12, 2012

::MEETING KA BIRTHDAY PARTY? DI ROUTE 69::

Assalamualaikum bloggers and readers.




Sebelum aku membawa diri malam ni masuk tidoq, sukacitanya aku nak share aktiviti group JRRCMDU. Dalam usaha ke arah pemantapan aktiviti group dan merangka event-event untuk group ni, maka diadakan meeting, yang tempatnya pun for sure la kedai makan, Route 69 Perda.




Actually aku pun dah sedikit konpius sebab meeeting begitu happening dah macam buat birthday party pulak. 98.4 % makanan dan segala benda atas meja tu, bukan dari kedai tu,semuanya admin-admin yang susah payah bawak segala benda tu, orang sekeliling pakat dok ushar ja. hentam saja la. Pendek kata sapa yang nak join meeting group nanti-nanti ni, tak payah risau nak makan apa, satgi sampai ja la kat atas meja tu.




Dan dengan adanya meeting ni dapatlah jugak 'rangka-rangka' event baru yang masih dalam planning. Cumanya, kami dengan berbesar hatinya mengalu-alukan bagi semua ahli yang menganggotai group JRRCMDU ni, kalau ada free time tu sudi-sudi kan la join trip-trip atau event yang bakal dianjur. At least dapat jugak tengok muka-muka baru dalam group.














Kredit gambar : asraffjamaludin.blogspot.com.



p/s : Thanks to semua yang telah join group ni dan yang support sampai ke level ni, taktaula ni sambutan yang ke berapa bulan...hihi

2 comments:

ienaeliena said...

meriahnye:)

::Mastura Zakaria:: said...

memang happening, pening dan meriah.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails