nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, April 10, 2012

::ADMIN GROUP JRRCMDU::

Assalamualaikum to all readers and bloggers.



Malam yang suam-suam kuku dek kerana hujan di sini, aku nak ambik kesempatan untuk promosikan satu group yang berpengkalan di.....(aku taktau tapak), tapi yang pastinya di utara lah jugak.hihihi. Group ni salah satu group yang bak kata orang agak cepat naik tarafnya dalam pesbuk ni, sebab makin lama, makin ramai yang dah join dan jugak salah satu platform buat kaki-kaki makan untuk terjah port-port makan yang best coverage dia, sebelah utara ni saja.




Yang mana dok belah selatan, barat, tengah, timur tengah tu, harap maaf la na, sebab yang tu di luaq coverage kami.kikiki. Jadi kebanyakan posting dalam group ni memang based on makanan belah Utara ni yang memang dicop sebagai Syurga makanan (wah!sinonim).





Amacam? sempoi dak?hihi. Actually group JRRCMDU ni diwujudkan untuk mempromosi makanan di Utara terutamanya dari Perak, Penang, Kedah dan jugak Perlis. Jadi ahli-ahli yang ada dalam group ni jugak masing-masing ada tempat makan yang best untuk dikongsi.Tak kira lah yang otai dan selalu makan kat kedai, jadi sebarang posting yang ada dikira sekaligus mempromosi jugak port-port makan yang diterjah.




Bagi sesapa yang nak dapatkan info tempat makan yang best, bolehla terjah group ni dan join sebagai ahli. No fees.no form needed.hihi.Ramai yang boleh tolong suggestkan tempat makan sekiranya lah berhajat nak cuti-cuti Malaysia kat negeri utara Malaysia ni.



Kat bawah ni adalah muka-muka otai dalam group ni. Dan yang sesungguhnya mereka-mereka di bawah ni adalah tulang belakang group ni yang bersedia untuk membantu anda (sila bayar saya untuk promosi kalian...)














Ni antara sebahagian admin-admin yang memang mesra rakyat, kalau kenai muka-muka depa ni kat kedai-kedai makan, silalah teguq..kikikikiki. Sori na admin yang takdak gambaq, cari tak jumpa pulak, kat mana tah depa simpan collection gambaq semua.





So, secara konklusinya, bagi rakan-rakan bloggers yang nak join group ni boleh terjah link ni JRRCMDU. komfirm boleh terliuq dengan segala posting makanan yang dok ada. Assalamualaikum. peace



p/s : ada orang kenai aku dak?hihihi.bagi low profile sket.

10 comments:

shah said...

saya suka sgt dkat gmbr last sekali..siapa nama pasangan secucuk tu cikpuan?hehehehe")

::Mastura Zakaria:: said...

@shah
sapa kah yang tercucuk tu kak?hahahhaa

Unknown said...

Awat boh gambaq yg ada tulisan buruk tu ? Hehehe...

::Mastura Zakaria:: said...

@ Asraf Jamaludin


itulah...what we called it 'SENI'. hahahah. syg nak buang tulisan tu..hahhaha

Unknown said...

Seb bek pix i xdak haha

linda cameron said...

memang info terbaek ... nak gak la promote kat link blog sy dan group2 sy ... heheh suke juga tang last sekali tu cute sgt... hehehe

sukri kamis said...

ok..saya suka!

::Mastura Zakaria:: said...

@sukri kamis

suka lettttew muka masuk blog..haha

Anonymous said...

suka 1 gambaq ja...hehehhh

::Mastura Zakaria:: said...

1 gambaq? gambaq yang mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails