nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 13, 2012

::BUAT YANG SEDANG MENCARI::

Asalamualaikum peeps....



Seperti kebiasaan. Lama aku tak update entri baru. Nak update story panjang, tapi segan nak taip pulak. Jadi harini ada masa terluang sebab ahad ni aku tak pi mana-mana pun sebab semua geng sibuk. So, dok umah basuh baju, lipat baju..hihihihi.




Okeh, back to the topic, ramai yang dok tanya aku, kat area Utara ni tempat makan kat mana yang sempoi-sempoi. Aku nak habaq pun aku tak pasti la pulak selera hangpa lagu mana. Tapi untuk kepastian dan buat sapa-sapa yang berhajat nak mai jalan-jalan cuci mata belah utara tanahair kita ni, haaaaa, aku nak suggest satu group kat pesbuk yang boleh jugak la dijadikan rujukan untuk terjahan port-port makan yang confirm holiauuu..






Bagi sesapa yang masih blur-blur lagi, silalah klik banner di atas, untuk keterangan lanjut, sila refer kat group Jom Ronda-ronda Cari Makan Di Utara. Anda pasti akan dilayan dengan ramah dan tamahnya. Kalau nak suggest tempat makan pun di alu-alukan. Tapi sekitar utara saja lah. Tempat lain tak layan..hahahha.peace.



P/S : Group ni jugak akan buat hiking pi Pantai Kerachut, Penang National Park, sapa yang minat nak join, sila-silalah klik banner kat atas tu.

3 comments:

Anonymous said...

Lorr...ingatkan pasal nak cari jodoh....hp ku dimasuki virus

Anonymous said...

untuk cari jodoh takde ke?

::Mastura Zakaria:: said...

nanti buat entry untuk cari jodoh pulak ye..hihih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails