nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 14, 2012

::KASANOVA CAP AYAM::

Assalamualaikum people.



Agak terkilan baca artikel ni. Actually, tajuk entry yang aku buat pagi ni adalah dari harian metro. Yang mana ada kasanova cap ayam yang bercinta semata-mata nak kikis duit perempuan. Yang ditabur hanyalah ungkapan cinta tapi dalam masa yang sama menipu untuk kepentingan diri sendiri dan untuk memancing awek cun yang lain.Ish...ish...ish....




Aku teringat satu story seorang perempuan umur 26 tahun kot rasanya, menanggung malu sebab tunang dia tinggalkan dia dekat-dekat dah hari depa nak kahwin. Allahuakbar, besaq sungguh dugaan dia....bukan takat tu saja, kereta persona sekali lesap, tunang dia kebas..sedih baca. Tacing sat aku pun. Terpikiaq jugak betapa kecewanya dia.




Hmmmmmm.... kesian jugak kat perempuan ni.....keja bagai nak rak, cari duit...tapi lelaki kasanova senang-senang saja tipu macam tu.Dunia...dunia....apa nak jadi la...semua pikiaq duit saja.... cinta sebab duit jadi macam ni la...Memang terkilan dibuatnya.




KREDIT TO :
myMetro | Cari wang tipu wanita


P/S : Zalim...zalim...kesian kat orang.

4 comments:

Jo-Blogger said...

singgah sini nak mengomen..adake cap ayam kasanova?mcmna tu?

SM said...

dunia dah makin square and balance. ada perempuan kaki kikis, ada jugak lelaki kasanova cap ayam.

::Mastura Zakaria:: said...

baca artikel metro tu..hihihih

IEQAH said...

hampehhh kan !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails