nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, December 5, 2012

::JRRCMDU: DURIAN BALIK PULAU, MEE KETAM PONDOK UPEH::

Assalamualaikum peeps.


Wah, lama benau tak update apa-apa kat sini.kihkih. Lama menyepi sat sebabnya aku maleh nak update.haha. Walau apa pun kali ni mengupdate dengan entry baru yang masih berkisarkan tentang makan.



Memandangkan la ni musim durian, dan buah yang seangkatan dengannya, kali ni, group JRRCMDU buat terjahan makan durian di Balik Pulau, lokasi kedai tu aku payah nak cerita sket sebab aku taktau sangat jalan dia. Yang aku tau dekat dengan KFC Balik Pulau. Kalau sesat, pandai-pandai la tanya orang.hihihihi.


Kat bawah ni aku letakkan gambar-gambar masa kami makan durian dan jugak mee ketam yang memang sedap,di Pondok Upeh tak jauh dari lokasi port durian tadi.














Kat bawah ni mee ketam Pondok Upeh yang sedap tu....




Kredit gambar:

Zulkifli Ahmad
Sugarhoney

p/s : Ketam tu aku bawak balik umah, tak leh habih dah.hihi

3 comments:

Dj Zul said...

Pucuk pauh delima batu,
Anak belacak ditapak tangan,
Walau pom jauh beribu batu,
Bloq Cik Rimau jadi pujaan...
Kikiki... :D

Dj Zul said...

Pucuk Pauh delima Batu,
Anak belacak di tapak tangan,
Sungguhpun jauh beribu batu,
Blog Cik Rimau jadi pilihan...

kkiki ( Sempoi x pantun boos )

::Mastura Zakaria:: said...

tudia aih..sampai 2 kali..kikiki..sempoi2..nak beli ka nak juai ni?hahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails