nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, December 14, 2012

::DENDAM TOMYAM MERAH!::

Assalamualaikum to all readers.


Pagi yang agak kecewa aku rasa sementara nak mengubat luka semalam. Memang sangat frust bila tengok Separuh Akhir Malaysia vs Thailand semalam. Tapi bagi aku, kalah pun takpa la, sebab kita kalah bermaruah. Nak berdepan dengan ref Korea yang memang sah nampak berat sebelah kat Thailand.






Memang bukan rezeki harimau tahun ni. Dari awai lagi aku dah rasa yang ref ni memang berat sebelah. Thailand sikit punya kasaq tapi dia buat tak nampak, tapi bila malaysia main, sket-sket kad kuning, dan paling mengecewakan aku tindakan Lee Ming Yu layangkan kad merah kat Fadhli Shas.








Kalau tanya pendapat aku memang aku tak puas hati dari awai game lagi. Sebab aku tengok cara ref korea ni memang bikin panas ja.. Apa-apa pun, aku memang tak buleh tengok mangkuk tomyam buat masa la. Sakit hati dow...




p/s : Misi Singa untuk balas dendam bagi pihak rimau.



2 comments:

dhinai adnan said...

minat bola jugak ye...

::Mastura Zakaria:: said...

minat.kalah sekali skit hati berkali2..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails