nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, November 5, 2012

::JRRCMDU : AKTIVITI TREKKING KE PANTAI KERACHUT::

Assalamualaikum to all.....



Fuhhhhhhhhhh, lama gila aku termissed nak update blog.Semuanya semata-mata sebab penumpuan aku pada musim audit ISO kat ofis. Rasa nak muntah jugak lama-lama hadap file.Boleh moody ooiiii, mood makan pun hilang, tidoq apatah lagi, nightmare manjang (ini memang serius). Tiap-tiap malam mimpi file. Tapi alhamdulillah, la ni beransur pulih dah mimpi-mimpi ngeri aku.muahahaha. 



Okeh, untuk mengembalikan corak hidup aku normal seperti sediakala, kelmarin group JRRCMDU telah menganjurkan satu aktiviti jungle treking yang bertempat di National Park, Teluk Bahang. Ramai yang join, alhamdulillah... kita dapat tengok ramai atlet memanjat dalam JRRCMDU.kikiii.bakat terpendam selain makannnnnnnnnnn ja. Tapi lepas trekking pun mesti la kena makan.muahahaha.Kelaparan jugak.



Ni kali ketiga secara personally aku meragas National Park ni, sebab, bab-bab meragas dalam hutan ni, memang selalu dah bagi aku..hahahaha.Jadi,dengan semangatnya kali ni, masa untuk menguji stamina dengan pendakian mencabar sepanjang 3.5 km untuk sampai ke tepi laut. Letih, tu jangan dok tanya laaaaaaa.huhuhuhu.Tapi yang paling best, pi makan laksa.perghhhhhhhh. memang tak sia-sia aku menambah. hahahahhaa.



Ada satu port laksa sedap kat Batu Feringghi. Sapa-sapa nak pi mohon bawak dan jangan lupa belanja aku sekali.kikikiki....Saya siap siaga.cewaaah. Bab makan, aku dulu yang go go go.Ni antara gambaq-gambaq yang disnap sepanjang perjalanan.


























credit gambaq to Bos Zulkifli Ahmad
P/S : Laksa tu sedap.kena ngan tekak aku.kihkih.

2 comments:

Adib Syazwan said...

Nice! best giler kot dapat buat aktiviti macam ni!

Zai Zamree said...

nice...

mula2 nk join gak JRRCMDU p sana tp tereksiden so terdown la nk join xtvt bgai...keta xdo...wuuuu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails