nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, February 7, 2012

::1st TRIP JRRCMDU:KETAM LEMBUT, KARI SEMBILANG KUALA GULA::

Assalamualaikum w.b.t



Hai peeps. Selamat bercuti lagi pada yang tengah cuti. Bagi yang dah kena keja, ataupun start study week, selamat belajaq.selamat keja dan paling penting semoga kita semua selamat dari seksaan api neraka. [ayat peringkat tinggi].




Masih ingatkan kalian semua dengan satu group yang pernah aku masukkan dalam blog aku ni? Kalau tak tau apa-apa boleh REFER KAT SINI. Di saat permulaan kalinya aku buat ice breaking pasai group ni. Kali ni group ni buat hal lagi.hehehe.Depa pi Restoran Terapung Kuala Gula pulak. Tapi kali ni, aku tak join sebabnya aku ada aktiviti yang menghalang aku pi sekali ngan depa ni, jangan dok cari la muka aku dalam ni. Memang tak nampak bayang.haha




Tarikan yang dikatakan paling hot kat sini buat yang suka makan, adalah ketam lembut dan jugak kari sembilang.Depa kata ketam tu lembut sangat.Aku tak penah la lagi jumpa ketam lembut hat sopan santun macam tu. Kalau aku, bukan takat kulit ketam ja, kalau pinggan tu lembut, ngan pinggan-pinggan sekali aku tokak.haha




Apa-apa pun layankan ja la gambaq di bawah ni.Gambaq hat last tu kari ikan sembilang. Aku dah masuk tahap teguling dah dok upload gambaq ni.Huhuhuhu.










p/s : gigit tuala ja la hadap gambaq macam ni.


6 comments:

Liyana Anuar said...

Kuala Gula katne ye?

Tie HT said...

salam singgah sini :)


nice sedap nyew :)

Pokpa said...

manis...

Unknown said...

Alahai.....teringin sangat nk ke sana..........

Unknown said...

slm ziarah + follow..slm kenal :)

wah..sedap nyer..suka mkn ikan keli,..erk..sembilang n keli xsama kan..

::Mastura Zakaria:: said...

@Yana Libra

Kuala gula, perak.


@ nur chahaya abadiey

sembilang, ngan keli x sama nur..hehhehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails