nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, September 10, 2012

::JRRCMDU: GATHERING RAYA 2012::

Assalamualaikum to all bloggers and readers.



Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, syukur sebab masih ada lagi yang menaikkan rating blog aku ni walaupun aku tak berapa update sangat lately. Tima kasih jugak buat semua kawan-kawan yang sentiasa menyokong saya dalam industri maya ini tanpa jemu.wakakaka. (teringat aku ucapan ni masa buat thesis final year aku dulu)hihihihi.




Okeh, berbalik pada tajuk entri aku yang memang based on gathering, secara umumnya, memang kalau aku update pasai group JRRCMDU, tak lain tak bukan, memang keja makan saja la.haha. Jadi bersempena dengan sambutan syawal yang julung-julung kali bagi group ni, diadakan satu majlis yang ala-ala 'open house' gitu di Jeti nak ke Pulau Aman.




Tempat ni memang cantik, dengan suasananya yang menghadap laut, design restoran pun cantik sangat, lengkap dengan surau segala. Kalau buat outdoor nak posing-posing kat sini memang tak sia-sia. Kat bawah ni ada aku uploadkan gambaq sekitar majlis. So, tahniah diucapkan pada semua organizer dan members yang join. Ramai jugak muka baru walaupun aku takdan nak kenai. Meh la kenai-kenai kat pesbuk. Sebab haritu memang aku malu pun nak teguq orang.kikikiki.

























Sebahagian gambaq yang dikidnap dari fesbuk group.

kredit to :
mohd khadim
asraf jamaluddin
dan kamera tah sapa-sapa lagi.


p/s : sapa-sapa yang nak kenai mereka yang di belakang tabir, boleh klik link ADMIN GROUP. Last but not least salam perkenalan dari saya.dan di harap semua enjoy dalam group ni. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails