nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, April 19, 2012

::JRRCMDU : PERMATANG BATU::

Assalamualaikum peeps.



Agak kesekian kalinya, aku tak update blog aku. Actually, dua, tiga hari ni berukben aku agak slow, dan bila nak mengupdate, jadi bebai pulak nak posting sebab lembap gila haaaaa. Jadi, aku memang malas nak update entry.



Untuk kali ni masih berkisar entry kedai makan.hihihi. Balik keja kelmarin dengan tanpa planning yang panjang, main buat pakatan saja untuk yang free lepas waktu pejabat. Maka kali ni port terjahan kami 'NASI KANDAR PERMATANG BATU'. Sebenaqnya bukan nak makan nasik kandaq pun, cumanya pi makan apom lenggang yang sempoi cicah dengan kelapa (kami panggil nyok). Selama ni aku dok telan saja ja, tapi sedap jugak bila mencicah dengan nyok.




Dua, tiga kerat jugak la yang join edisi ni.hihi. Manakala yang lain, bagi yang mana dok jauh-jauh tu. Harap maaf la, hanya gambaq saja pengubat rindu.muahahahaha.Jadi sapa nak try, bolehla terjah kedai ni yang letaknya betui-betui depan masjid Permatang Batu. Aku pun first time jugak menyinggah sini.






p/s : Tenkiu kak Sal sebab opentable....admin yang lain bila lagi..kikikikiki

2 comments:

izyantyPersonalTaste said...

tak pernah makan apam lengang ngan nyior lg

Sarah Sylph said...

Suka gila apom lenggang ni ^__^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails