nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, January 24, 2012

::JOM RONDA_RONDA CARI MAKAN D' UTARA::

Assalamualaikum to all bloggers,

readers,
stalkers and
whoever yang masih lagi sudi terjah-terjah kat sini.


To all chinese friends, Gong Xi Fa Cai.


Berikutan ada demand bagi aku siapkan entry makang-makang, maka aku nak war-warkan satu page ni khusus buat sapa-sapa yang suka makan especially bagi yang dok kat utagha. Tak kesahla, rakyat penang ka, kedah ka, perak ka, perlih ka, as long hangpa semua dok belah utagha ni. Eh, tapi perlih negeri kayangan kan?hihihihi.




Walaupun page JRRCMDU ni baru ja pandai masuk dalam FB, kalau tak salah aku la, dalam3-4 bulan, tapi beriban-riban dah members dalam ni. Baru-baru ni group ni buat first gathering kat Perda, memang sangat happening dan peningnya dengan aktiviti memasing. 




Okeh, sedikit background pasai page JRRCMDU ni, page ni menghimpunkan semua tempat makan best yang melambak-lambak dari utagha, sapa nak tengok ka atau nak bagi cadangan ka buleh la klik link yang aku providekan tu. Di samping buleh kenai dengan hantu-hantu makan dari utagha, sapa yang join group ni memang havoc la sebab boleh recommend kedai, kutuk kedai dan sebagainya. Jangan hangpa dok pi santau tokey kedai dah la na. Dosa besaq tu.




Sapa yang nak bertindak sebagai pengomen tukang kedai, tanda halal atau apa saja pun buleh la. Suka hati hangpa la. Tapi mesti berlandaskan atas dasar makanan semata-mata. Nak panggil makan kenduri, nak tanya kedai makan pun buleh. Nak post gambaq makanan yang buleh buat aku terlioqqqqq pun bulehla.jem betui.




Bagi sapa yang nak diet-diet tu takyah la tengok. Sebarang pertambahan berat bukan salah aku.muehehehe. Kat bawah ni aku uploadkan gambaq untuk kalian cuci mata dan rasakan gegarannya betapa happeningnya bila hantu makan seutagha turun.huhu.(agak-agak mau kena banned nih)



















































































Ikutkan hati aku, semua aku nak sumbat dalam ni,tapi cukup la yang ni dulu kot. Aku heran la,gambaq aku tak berapa buleh nak upload dalam ni, gambaq orang len buleh pulak masuk. Ni boleh mengundang ketidakpuashatian ni. huh. Hahahaha,takpa la. bagi chance kat orang len dulu. Aku len kali ja la.huhu. Sapa nak join group ni amatlah dialu-alukan. Mai klik kat sini JRRCMDU.



p/s : Sebahagian dari gambaq yang sempat dikidnap dan jugak dengan hadiah cabutan bertuah masing-masing.hahahahahhhaha

8 comments:

mama salina said...

Santai,hebat,mantop dan Layannnn...Tahniah nooo

mama salina said...

Mantap...dan hebatttt...Tahniah.

::Mastura Zakaria:: said...

@mama salina

thank you very much sebab sudi view2 kat sini...

aku,dia & kamu said...

full coverup...sempoila harimau terlarang hehe...

Teh Ais Gula Madu said...

yuhuuu..salam terjah! hehe

♥nyeto89♥ said...

tudia depa...best2 ;p

mizmarmalade said...

bestnyo dpt jln2 cri mkn ke utara.. heee! bab makan2 ni mmg enjoying, kannn? hehe :)

sesumpahmerah said...

laksa penang 1...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails