nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, January 29, 2012

::BUDAK-BUDAK K-POP TEWWWW::

Assalamualaikum peeps....




Tadi aku dak hadap blog, oh.Rupanya AJL malam ni.hahahahaha. Aku tak ambik port langsung. sebab memang aku tak minat sangat nak tengok artis-artis melesia perform.hehe.Di sebalik simptom yang melanda budak-budak la ni dengan perkataan "sumpah". Asai cakap ja mesti nak ada perkataan sumpah.Aku pun tak paham apa yang depa suka sangat sumpah-sumpah ni.haha.





Aku dok tengok blog yang rajin dok redah blog aku, kebanyakannya K-pop lover i guess. Penuh jugak gambaq artis korea kat blog depa. hahahaha. Addict dah ni. At the same time bila depa mai blogwalking kat blog aku ni, aku dapat belajaq la sepatah dua perkataan Korea. Baguih jugak budak- budak ni dedahkan aku. Aku tak kenai langsung mana satu artis Korea..hehhehe. Sebab aku tak la minat sangat.






Gambaq ni hasil carian aku kat google tadi...Aku tak kenai sorang pun. Ya lah, tak besa pulak sekolah sekali.haha. Teringat pulak aku dengan budak Johor yang kena ugut macam-macam oleh K-POP lovers yang  berani komen hentam ja, sambil ugut-ugut. Bila buat report polis, teruih senyap. Aku follow jugak cerita tu, tapi jadi silent readers ja. Sebab aku tengok banyak budak-budak ja yang komen pun.hahahaha.Terlebih darah muda besa la tu.





Kawan aku pun ada jugak hat suka cerita korea ni. Aku penah tengok cerita my girl ja. Yang len aku tak penah tengok. Disebabkan sedih dan panjangnya cerita my girl tu, aku decided takmau dah tengok cerita korea. Buleh emo.huhu.Apa-apa pun thanks na peminat k-pop yang asyik dok suruh aku terjah blog hangpa tu.Ada blogger yang upload gambaq banyak sangat sampai berat nanang aku nak loading. So aku blah ja tanpa tinggaikan jejak. huhu. Sapa yang rugi tewwwwww?hihi. 

4 comments:

Unknown said...

aku x minat korea..huhu

CikTomyam said...

haha aku lagi dan lagi xminat k-pop.nak tengok cerita korea pon hat lucu dan scary ja..yg cumel2 aku xlayan..

EruzuLiyana said...

suka korea tapi x addicted. kadang2 je layan :)

::Mastura Zakaria:: said...

hihihi.saya pun memang tak minat mana sangat pun.hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails