nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 2, 2012

::PENANTIAN YANG MASIH LAGI KECUNDANG::

Assalamualaikum peeps.



Harini mood aku dalam opis amat suam-suam kuku. Rasa moody sat, mujoq ada coklat cadbury jiran sebelah. Buleh aku pau sebaris dua.huhu. Dah la kalah semalam, keja pulak harini. Nak ja rasa ambik EL harini.



Apa-apa pun game memang kencang dah malam tadi, cuma nasib saja tak menyebelahi untuk Kedah jejak pentas Final. Apa boleh buat, kena sepak dengan kijang pulak. Kecewa jangan cakap la. Sama perasaan masa Brazil kalah dengan sapa tah masa FIFA dulu. Hijau kuning jugak. Masuk opis dengan perasaan hambar. Time brazil jatuh dulu, lagi teruk mood aku. Sapa tanya saja teruih moody.haha








Walaupun kekalahan, tapi apa-apa pun sebagai tegar hijau kuning, aku support jugak walaupun Kenari hilang bisa. Bukan masa menang saja disanjung, dah kalah kena paku. Tu memang lalang fc. Apa pun tak buleh. 


Yang pastinya, dengan perasaan yang syahdu lagi tak berapa nak ikhlas, aku ucap tahniahla kat team Kelate, negeri angkat aku selama 3 tahun. Sorang player kelate yang aku minat dalam team Kelate, Daudsu tadak pulak semalam. Kena kad merah kot.So takleh tengok dia semalam.haha. 


p/s :Buat Mie yeh, jom pi minum teh o limau....hihi

1 comment:

EruzuLiyana said...

kelantan in my heart. kedah no dua. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails