nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 7, 2012

:MONDAY BLUES [THE BLUES]::

Assalamualaikum to all.



Menjelang malam ni aku dah tak buleh nak lena.Aiyak.... Memang aku mengaku bahawasanya ni semua salah aku sebab tidoq overdose siang tadi. Aduiiiiiii.malam camni dah mata buat perangai protes takmau ngantuk. hukkkk, dan takda langsung tanda-tanda bahawa aku akan menguap. Dahla esok keja pagi, time ni patutnya aku dah ada kat Newcastle ka mana hala. Tapi malangnya still dok hadap blog.haha



Memandangkan esok 'monday blues' bagi aku, so malam ni elok la sekiranya kita layan sat gambaq-gambaq the blues..hihihihi.Motifnya, saja nak hangatkan suasana..hihihihi



Dan masih meminati kekasih lama aku..kikiki. Frank Lampard posisi midfielder. Harap aku saja dok minat dia, dia kenai aku pun dak.hahahaha.Takpa la janji layan sat.










Dengan harapan semoga CHELSEA maju dengan jayanya...hip hip...


P/S : Game 8hb 5 ni dengan liverpool pulak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails