nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, July 20, 2012

::AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN::

Assalamualaikum to all bloggers and readers.



Ahlan wasahlan ya Ramadhan. Bulan penuh limpah dan rahmat dari Allah bakal menemui kita lagi esok. Alhamdulillah, bersyukur rasanya dapat berjumpa ramadhan lagi kali ni.Rindu mengharungi bulan-bulan sebelumnya sebelum menjelang ramadhan.






Insyaallah malam ni, start tarawih malam yang pertama. Aku mengharapkan ramadhan kali ni penuh makna dan lebih baik dari tahun lepas. Ramai kawan yang sambut dengan family baru, kalau dulu sorang kali ni sambut berdua. Bagi aku, aku tetap spend masa-masa yang aku ada dengan family. Yang tu saja harta yang aku ada.Biaqla tak berdua pun.



Jadi, aku amat memperuntukkan masa-masa bertuah aku di rumah. Sempena ramadhan ni, aku akan menyibukkan diri aku di waktu siang dan jugak malam. At least ada la jugak kredit belah kanan masuk banyak.hihi. harap-harap segala amalan apa yang kita buat diredhai Allah S.W.T.



Dan buat semua umat islam, semoga Ramadhan tahun ni dapat dihidupkan dengan melipatgandakan ibadah, hindarkan perkara mazmumah yang selalu kita buat, banyakkan bersabar, dan banyakkan mengingati Allah dengan berzikir.



p/s: Sama-sama kita mencari hidayahNya. Semoga kita di kalangan hambaNya yang solehah.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails