nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, April 27, 2010

::MY DAY::


*******************************************
wajah suka ria+ kembang semangkok di hari jadi *gile kembang time nih=P
*******************************



First of aLL..Thanks To ALLAH SWT kerana Dengan LImpAh KurnIA dan RAhmaTNya..saya Masih LAgi BernyaWa... Dengan RahmatNya... saya MAsih LAgi Dapat Merasai Kasih SayaNg SahaBat2
Time Kasih SemuA Mintak MAaf*terrremo sket mlm nih dek ramai lagi yg kol n msg wish besday




Hokeyyyyyy..Time T0 LepaskAn neMO2 Semua..hahahhaha AssaLAMUalAiKOm EveryOne..
JAngan Tido LAgik...sebab MesTI StalKerssssssss2 SemUa[rusak suda bahasa hakuh..lantakla] nak bace lagik hape plakla BirthDay GirL nih nak ngarut2 hinih malam KAn...




hihihi..MaLam NI hakuh Dengan Penuh KhusyukNya meRepLy segaLa koMen kat fb, Lenguh tanGan tahap Dewa..Nak repLy sOranG2, Tapi Utk Mengappreciatekan semua..aku replY Jek..hihi=)




HariNi BeBudak Ofis HAkuh ceLebrate Besday*kembang tahap dewa masa nih... MakLOmLa before this [bace dengan gaya serius..ini serius!!] tak pEnah Laaa AKu HAdap aNd Makan Besday Kek Senirik.. Makan Wish Je adeLa..HIhihihi...[time nih boley bace ngan sedikit nada ketawa]




HAtta Haku NAk peGang PisaU PotoNg Kek POn TerGagaP2..Hahahahah Naseb Bek HAkuh NamPAk Hade TemPAt PemeGAng KAt Pisau Tu..Hihihihi.. Jakun Toi..Hihihihi MaklomLa ni Sume BUkan SaLah Haku.. sebab MeMang Tak Besa CeLebRate...




******************************************
ni..aku upload gambo kek sebelom dikerat mengikut bilangan stoberi=)...[sila kira]
geram tahap gaban tengok..cam nak Letak lam
frAme Plak..dahLa aku sUke Bab2 cokLat Ngan stoBeri NIh*cam tau2 je bebudak nieyh
***********************************



seuMo idop haku ni la first kek hakuh..hihihi.. sebelom nih Banyak GiLe haDiah besday Haku dapat.. antaranya..megi, tisu, akuarium, tah Macam2 lagi raw MAteriAls.. Tapi kek nih Memang diakui bahan siap siaga dah..ambik teros Dan TeLan..




waLopon terasa aku sedikit tua..tapi cepat2 hakuh Ingat kawan aku yang umahnye dekat2 ngan umah aku..
ingat makcik2 kampong Yang hari2 pi Beli ikan kat MArket.... tengok orang tua yang sedang lalu lalang di tepi2 jalan... tengok drebar bas yang bawak bas cam peLesit samPAi ke Tengah MaLam.... Otomatik Aku Akan rase Aku MUda BAnyaK..hihihi*tu je motif aku dengan bandingan segala=)




***************************************
ni ketika haku sedang berpossing ~pusing di dalam ofis dulu
***************************



Nampak GayaNya Seperti MAsih MUda..JIka diBAndingKAn....

*****************************
ni furniture designer dari france....ya ternyata hakuh lagik muda darik Beliau..
hahahahha..*muda 4ever tapi kurang kaya sket dari beliau
*********************




hahahaha..ItuLah saLAh Satu FakTa yaNG MenunJUkkaN haku Lah peWaris Negara yaNg Masih MUda..hihihihii....HoKKey LAh..Haku UPLOad GamBaq2 Di TemPAt KejaDiaN pada SIaNg TAdi...





****************************************
excited tahap dewa TenGok atas Kek de LIlin *SeLAlu HAKu GUNE TIME BLACKOUT JE KAT UMAH..hihihi

*************************************************








***********************************************
MuncuNg GILe Time NI semANgat Nak TiuP LIliN...hahahhah,
huduh rupanya....
**************************




***************************************
Masa Ni Kek Depan Haku Dah TinGGAi Sekerat
*************************



P/S:sok KIte samBUng Lagik..aku POsting Gambaq Lagi..PArt 2 PUnye..Hihihi..Ak NAk POst enTry Ni ON Date Aku..TAkot xdan..Hihihi=)...sok siang haku sambong tulis lagi ye..dah2..Pi tido...


1 comment:

damha said...

happy birthday to you...
moga2 dipanjangkan umor...
dimurahkan rezeki...
ditatapkan iman...
bilangan buah strawberry ialah 12..he333..ari jadi yg ke 21 ke....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails