nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, September 10, 2010

::SALAM AIDILFITRI::

Salam Aidilfitri
buat semua sahabat-sahabat
yang ada kat seluruh dunia
bukan takat Malaysia je...semua lah

Buat semua pemblogger tegar
yang selalu blogwalking kat sini
Buat semua follower aku...

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
maafkan segala salah dan silap aku
andai kata aku ada tersentuh sensitiviti mana-mana yang terasa
sesungguhnya, kalau mintak maaf tu selalunya
sebab perbuatan yang tak sengaja lah kan?
hihihihihihi

okeh, sebelum aku terlambat,
ni aku standby kan kad raya 
versi "takyah guna setem"


hahahah..sempoi dak ?hihihi tah mana laaaa mai idea aku ni..
so harini sempena 1 syawal ramai jugak sepupu sepapat 
yang mai rumah...
memang best melayan sapa yang mai
sempat jugakla aku standby duit raya untuk sepupu aku
yang kecik-kecik je laaaaaaa...

yang besaq-besaq, dah takda maknanya 
aku nak bagi duit raya kat hangpa semua..
hahahhahahha..

okeh, memandangkan aku tak sempat snap gambaq
sedara-sedara aku yang mai tadi,
almaklumla, aku bertugas bahagian dapoq
da takda hal aku nak pegang kamera segala nih...hahahah

 hahahaha...ni je yang sempat aku snap
tatkala sedang 'bermuka buku' di pagi raya

pendek kata, aku paling setia ngan pesbuk walopon hari raya..

mata sembap gila!!
ni semua gara-gara tidoq lambat buat koi raya
tah sampai pukui bapa pagi tah aku dok hadap
koi yang tak sudah tu..
muka pon ala-ala separa siap ja pepagi raya..huhuuu

okeh, lastly seblom aku
gostanundoqkan diri *tah bahasa hapa yang aku rosakkan
aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails