nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, March 4, 2011

::SABAH BAH::

Assalamualaikum...
hai my dear friend...
sorry lama x update
setelah sibuk bercuti panjang
hehehhehehe...amacam dengan kehidupan kalian...
harap2 diredhai Allah hendaknya

Aku pun baru baik demam...
bukan pe, la ni kan panas tahap gaban....
so paras ayaq dalam badan aku pun dah kering kontang je...
kat sabahan nu....panas dah aku rasa cam gurun sahara ja
(cakap tu cam aku besa pi sana ja)hehehhehe
ni ada aku uploadkan buah tangan untuk hangpa2 sekalian cuci mata
hehehhee..bess o0o0o0 nek belon...muahahaha...
sampai la ni aku dok gayat lagi...haha
maklumla first time nek belon..muahahahahha
















sebenaqnya aku nak ja upload gambaq banyak lagi.....
maklumla aku kan suka snorkeling....
so time ni la aku merantau merata pulau
nak tengok keajaiban alam lautan 
insyaallah ada rezeki aku akan ambik lesen diving..
so harini yang ni ja aku update.....
selamat menonton..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails