nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, September 28, 2013

::AIR DAN ANGIN::

As-salam.....


Hmmmmm.. syahdu.

Aku paling suka tempat yang ada 'air'. Tak kisahla tepi tasik ka, tepi sungai ka, tepi laut ka. Mana-ja la, janji ada angin, air. Kalau tak, aku paneh.huhu. Tak kira la kalau time hujan, aku paling suka drive time hujan. Sebabnya, kan ada air jugak tu.haha. Memang menenangkan walaupun time hujan selalu jem.



Time ada masalah, aku akan selalu pi cari port lepak yang ada air. huiiiii. Tenang bila tengok air. slow motion ja, dan kadang-kadang taktau puncanya dari mana. Tapi kat penang, kedah tadak air, yang ada cuma ayaq. hmmmm.layan ja la...


Tenang la jugak kepala aku ni dari serabut tengok fail melambak kat opis hari-hari. Agak-agak nak tepu, hujung minggu ja la chance nak jalan-jalan. Tak kira la jauh ka dekat. Janji boleh jalan-jalan jugak.










Tapi ayaq yang deras camtu, boleh tengok dari atas batu. Jangan terjun laaaaaa, kalau tak ikat tali. Satgi takut terlepas sampai Singapore. Tu pun kalau hidup.Kalau mati sebelum masuk tanah, masuk Buletin Utama dulu.kahkahkah. Seronok jugak jalan-jalan cari beruk.kuikui. Tapi sekoq pun takdak.


Sabooooo je la meneman aku ni. COOL macam ayaq jugak gayanya. tetiba lapaq laksa.


p/s : esok la pi jalan-jalan.tadi bangun lambat pulak. punahhh harapan aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails