nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, August 1, 2015

:KINABALU DI HATI::

Assalamualaikum to all readers.


Wallaweh....lama siot aku tak update apa-apa news dalam ni. Malaih lak.hahahhaha. Walaupun ada yang rasa rindu nau nak membaca blog aku yang tah hapa-hapa nih.

Dekat setahun mendiamkan diri dari dunia blogging yang aku sangat suka ni.

Banyak event yang jadi dalam life aku. akibatnya aku lost teruih password blog ni.aduyaaaiiiii.Fon aku jatuh dalam waterfall.password semua bagai dok dalam tu.Teruih dia x hidup dan aku pulak pinjamfon orang ni. hehe

Bersempena kembalinya aku ke alam blog ni, saja la aku nak upload gambaq-gambaq masa aku ke Gunung Kinabalu awal March yang lepas.







Banyak lagi sebenaqnya dalam fon tapi ada yang tak dapat diselamatkan dah.Redha ja la nampak gaya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails