nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, November 16, 2010

::FIRST GIVEAWAY CONTEST::

Assalamualaikum yu olls...
ni aku nak war2kan satu contest
hahahha...cemana aku boleh terlibat lam aktibiti nih pun aku xtau
so...pada sesapa yang lalu kat blog aku nih
yang terniat, terdetik, teringat..
dan terrrrrrrr whateverlah ikut kepala hangpa...
maila join contest ni..aku pon baru first time masuk ni....
kalo aku menang, aku baca novel yang aku menang kat hangpa sampai
aku sendiri lena..wahahahhahaha..

so...kalau nak join mai klk kat sini okeh...
 Syarat-syaratnya:

1. WAJIB jadi follower belog ini.
2. LINK kan belog ini di bloglist korang.
3. Buat SATU entri tentang belog ini dan linkkan di sini.

Hadiahnya adalah salah sebuah novel yang ada di belog ini 
(mengikut pilihan pemenang terpilih) Dan kalau sambutan GA ini hangat...
akan ditambahkan lagi hadiahnya...Oleh itu jom reramai join GA Novel.

Mula pada 29 Oktober hingga 31 Disember 2010
haaaaa... pe lagi..mai2..jangan dok tengok saja na..! hihihihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails