nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, November 15, 2010

::SUKA RIANG RIA::

Hai semua pembaca tegar...
im so0o0o0o0o0 sorry sangat lama tak update gapo2 dalam nih...
hampir sebulan ja aku terdiam 
tak update hape pun dalam nih....

okeh, kali nih aku kembali ngan hot story baru
"SUKA RIANG RIA"
bersama family PPDNKK SPT
yang happening dan pening bagai..hahahhaha

mari kita saksikan gambaq2 pening di bawah...












 hahaha...memang happening kan..
aku pon da pening ngan budak2 ni
tapi sekali sekala jadi makhluk kerdil yang riang best jugak kan..
hihihihi...nasib bek la tadak men tarik upih kelapa...
bak kata orang2 utara tarik upih nyok...hahaha


kalau tak aku la secara volunteer nak jadi rider atas upih tu..
hihihihihihihi...


sekian saje gambaq pening kali nih..nanti aku upload gambaq len lak k....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails