nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, March 19, 2013

::JANGAN BUBAR PARLIMEN TIME AKU NAK LARI DAH LA::

Assalamualaikum to all bloggers and readers....



Fuhh, lama gila aku tak update apa-apa entry, dicampurin dengan kemalasan dan tadak idea apa nak update. Buat aku slow sket dalam dunia blogging nih.kihkih.Aku tau, ada jugak yang dok menjenguk kat sini walaupun aku tak update entry. hahahaah.*perasan.




Bagi menghindari kepala aku dari dok semak dengan keja opis, aku pi buat menatang merah ni. kuikui. Laju ja aku pi buat dengan harapan dapat meng'appreciate'kan diri sendiri. Aku ingatkan pi buat kat Kulim masa hari ahad, tak la ramai. Sekali haaaaa, tudia sampai taktau nak berdiri tang mana punya la ramai. Heran aku. Awat yang la ni pakat ramai-ramai nak lari dari malaysia ni. Tak penat ka lari? muahahahahah.



Tapi la ni depa baru buat Passport 1 Malaysia untuk warga emas ngan budak-budak kan? untunglaaaaaaaa. nasib baik bukan untuk semua. Kalau tak mau kecik hati aku ni sebab baru ja buat.huhu. Apa-apa pun ada buku merah ni, jangan dok tinggai kat umah, sia-sia namanya.kuikui.


p/s : bila najib nak bubar parlimen ni....jangan rancangan aku nak keluaq melesia tergendala disebabkan dia dah la.huhuhu

2 comments:

shameel Iskandar said...

Nak pi mana ni.. harap2 Haji Najib cepat2lh buat PRU. Tak sabar dah ni.

Unknown said...

assalamualakum dan selamat bercuti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails