nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, January 25, 2011

:: AKU SEDEKAH NO AKU::

Assalamualaikum yu olls...
sori naaaa.... lama x update apa2 status...cuma berita baiknya

aku dah berjaya sedekahkan no celcom aku
0199586*** kat orang lain...hihihihi
sebab aku ada no baru....
biarla no tu orang lain pakai pulak..
lagipun sedekah2 kan amalan kita..hahhahahaha


so...sapa nak no baru celcom aku...sila la call no maxis aku...
x pun, tanya kot pesbuk ke...hahahha
silap2 pasnih...pesbuk pun aku delete...
cuma menghitung hari ja...
masuk bulan 2, atau paling lambat pun bulan 3
insyaallah, aku tukaq company twitter..hihihihi

jadi jangan sedih kerana kehilangan aku
dah sampai jugak masanya
untuk aku menyepi
bersepi dan terus mendiamkan diri...

just sapa2 yang nak contact ngan aku
kita ada jalan alternatif baru untuk berhubung
wehhhhhhhhhiiiiiiiiii
hilangnya aku bukan satu benda yang patut disedihkan...hihihi

ada la hikmah untuk kita
kalau aku masih wujud tu
maknanya kita ada chemistry dan ada jodoh la tu...
nanti aku posting entry baru okeh...
entry ni adalah untuk 
menghebohkan bahawa aku dah tukar no celcom baru....
no lama tu aku dah x pakai tau...
aku pass to someone yang aku jumpa kat shopping complex..
hihihihi....
kalau korang kol jugak, dan kalau ada orang jawab, 
tu maknanya bukan aku okeh..
p/s : pueh hati den..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails