nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, January 1, 2011

::DI TAHUN BARU::

Hai you olls.....
Assalamualaikum(bagi muslimin)
sawadikap
tah hapa2 lagi bahasa yang aku belom pun sempat belajaq
hahahha..whatever lah..
apa- apa pun semoga kalian
sihat- sihatla hendaknye ye....

bermula di hari pertama pada tahun yang baru ni
tahun baru 2011
aku masih lagi dapat bernafas dengan tenteramnya....
alhamdulillah....

so, aku nak wish la buat korang sekalian...
selamat tahun baru dan selamat lah apa-apa
yang korang nak selamatkan..hihihi

harini takda heavy story buat kalian...
sebab otak aku still dalam mood 'merepek' je lagi nih
sebab tak tido lagi agaknya..hahahha

kebiasaannya bila cuti yang penuh nikmat macamni
aku lebih suka abeskan masa cuti aku kat rumah
tido, tido, makan, makan dan makan...
hahahahhahahaha..

eh, tolong sket eh! aku housewife jugak tau
tapi wife sape..ha yang tu yang aku xtau..muahhaahaha
selamat melayan aku yang sedang merepek ni ye..
hihihihi

okeh, kali ni aku buat entry tanpa gambar dulu ye...
sebabnya aku malas nak upload gambar rrrr...
dok layan cite hindustan kat tv ni..hehehhee
nak ngedit gambo pun malas cam siput je ni
*actually siput bukan pemalas, tapi sebab dia bergerak slow so aku cop dia pemalas!
hahahhahaha...kesian mung kan?

xpala whatever pun...sapa2 yang tengah sedih tu
maila hepi2 kan diri sket kat sini
melayan lagu yang happening+pening kat sinin....hihihi
enjoy.......



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails