nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, September 20, 2011

::REUNION:BILA BUDAK-BUDAK PENANG BUAT HINGAQ DALAM PENANG::

Assalamualaikum bloggers and readers....



Dah lama rasanya aku dok peram entry aku yang adakalanya, mood untuk menulih tu agak kureng 'kawwwww' sket. So, aku peram ja tulisan aku dalam kepala, dalam hati. Memang nak menulih, tapi line berok ni kadang-kadang tahap kelembapan nya membuatkan aku, tidoq awai.haha.Ya...ini bukan alasan aku tapi adalah satu fakta yang terserlah.





Okeh, pada malam rabu yang berbahagia ini, sukacita dan suka hatinya aku nak upload gambaq sekitar reunion ex-uitm, kelas kami dulu dok buat hingaq kat penang.hahahaha. Biaqla kat tempat sendiri pun. Cakap kuat dan gelak kuat itu adalah satu benda yang tak dapat dielakkan sama sekali apabila bertemu.





Secara kesimpulannya, best gila dowhhhhhhhh sekali sekala berimpun macam ni, makan tak hengat. Dalam kepala kami asyik ada 'apa nak makan' ja. Dari pagi sampai ke malam. Makanggggggggggg ja yang ada dalam kepala. Selain menghayati kisah cinta yang berkubur masing-masing.hahahaha.





Dan di saat ke'girang'an kami mengunjungi tempat makan best-best, dan jugak celebrate besday sorang member kami ni.Malehla aku nak story panjang-panjang, aku upload gambaq ja la.hihi
















































p/s : Pendek kata memang havoc......panjang tak kata apa-apa..heheehhehe

4 comments:

♥nyeto89♥ said...

amboiii sedap ngat aih

Akulah Pak Lan said...

tak habis2 dgn nasi kandaq

silantra_gurlz said...

yeaaaaaa!!!!
gmbq ak ada kt blog hg..ngeee~~

damha said...

mkn jgn x mkn..he333.hingaq sungguh bebudak2 penang nie wat gempaq..satu penang riuhrendah dgn karenah reunion nie.....he333

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails