nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, October 23, 2011

::APAKAH INI?::

Hai bloggers and readers....





Assalamualaikum....pe kabor? Lama pulak aku rasa tak mengupdate apa-apa semenjak dua ni. Macam-macam komitmen ada. Ada keja yang perlu disettle sebelum blog. Agak terkilan ja bunyinya.hihihi.Whatever pun, aku still nak update kat sini...sebabnya, ni blog aku. Kalau blog orang lain, dah sah-sahla aku takleh nak update.hehe.





Okeh-okeh berbalik pada tajuk entry aku yang ala-ala soalan cepuk cemas ni...cer teka. "apakah gambaq yang sedang aku tunjuk kat bawah ni dan berapakah anggaran benda-benda asing di dalam botol itu?" Hadiahnya adalaaaaaaahhhhhhhhhhhh............






















ucapan TERIMA KASIH dari owner blog
kerana susah payah meneka.
hehehehe.
peace yaaaaaaaaa!













6 comments:

Farhana Jafri said...

kertas gulung-gulung ada 100.. wee~~ men teka je.. ;P

Anonymous said...

damha....
saya teka 333...he3333

::Mastura Zakaria:: said...

hahahhaha...ucapan terima kasih sebab meneka.....hihihi

damha said...

saya ingin tahu drp pihak juri..berapakah jumlah yg tepat...he333

::Mastura Zakaria:: said...

masa ni...almost 200..dan sekarang ni..dah lebih..hihi

damha said...

pihak juri jgn kira lebih drp 333....he333

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails