nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, October 28, 2011

::MENGENAL AURA POSITIF?RASA DENGAN HATI::

Hello bloggers.....


Assalamualaikum.warahmatullahi.wabarakatuh. Lama suda tak update sangat kan?hihi. Sebenaqnya, banyak idea yang aku nak nulih, tapi takdan nak taip entri.


Kat rumah,kalau weekdays, memang aku lena awai, so tak sempat nak update apa sangat.Kecuali buka pesbuk 2,3 jam.hahahahha.



Entri kali ni, aku nak share dari motivasi yang aku dengaq pagi tadi. Penah tak hangpa jumpa sorang ni, bila dia senyum, buat hati kita rasa lapang, memang kita nampak ikhlas ja senyum dia tu. Bila dia senyum, akan buat hati kita jadi sejukkkkkkkkk ja? Penah tak? jeng..jeng..jeng....




Kata pakar motivasi, jangan lepaskan orang macam ni (kalaulah dia dari kalangan orang yang rapat dengan kita). Dan bagi yang memiliki orang yang macam ni, amat bertuahla pulak bagi mereka. Sebab manusia jenis macam ni dia memiliki aurapositif yang mampu buatkan jiwa orang lain rasa damai, kebanyakan yang kaki senyum ni memang adalah agen penyejuk dan orang kata lebih bertindak sebagai sifat 'air'.






Orang yang ada aura positif dalam diri dia, akan lebih buat kita rasa rilex ja dengan dia. Kalau kita tengah serabut, cuba berdamping dengan orang yang macam ni. Pendek kata, dia tu macam penenang bagi kita. Bukan pelali tau.hahaha








Macam mana kita nak kenai orang macam ni dan mana nak dapat? Haaaaaaaaaa....soalan yang bagus! dan jawapannya. aku pun taktau.hihi. Tryla cari sendiri dan bukan senang kita nak jumpa. Kalau sesapa ada kawan yang rasa-rasa boleh menenangkan jiwa dia, tak kira lah situasi macam mana sekalipun, jangan kita sakitkan hati dia ka, apa ka.Jadila orang yang terbaik untuk dia, sebabnya, aura-aura positif ni secara tak langsung jugak boleh pindah randah kat kita jugak dan sedikit sebanyak mampu ubah perangai kita. fuhhhhhhhh....




p/s : pendek kata kalau nak rasa seseorang tu ikhlas atau tak, rasa dengan hati, rasa dengan naluri. hati kita akan bagitau. gud luck semua. selamat mencari..sapa ada? lai...lai..hihi

2 comments:

sesumpahmerah said...

pernak ketemu dulu...

faizul badri said...

Untuk mencetuskan aura positif, boleh guna kasturi syifa.....
http://muslimchoices.com/?p=kasturi_syifa_assyafi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails