nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, November 30, 2011

::BILA DEMAM, MOOD PUN LARI::

Assalamualaikum.



Agak berselang hari jugak aku tak update apa-apa kat blog aku ni. Dek kerana aku agak sedikit maleh nak update plus ni dah masuk hari yang pertama aku demam dan malam yang ke dua.sebab aku demam malam. Memang agak berantakan jugak mood aku. Rasa nak bebai, beremosi gila dah ni.Besa la, time demam ni... semua nak mengharap ja."mak nak yang tu...", "mak....mak...mak""mak tolong sat".."mak......" 


"haishhhh! dah la.manja!buat sendiri."huhu. ya padan muka.tak boleh nak memanjakan lagi.hukhuk.







Hari ni aku still lagi batuk-batuk, aku rasa sekampung dah boleh dengaq ni. Dengan flunya, menyebabkan hidung aku ni dah merah-merah. Sakit tekak lagi. Harini aku terpaksa jugak hadam bubuq nasik ja.Tak dan nak mengunyah pun, aku main telan-telan ja. Serupa anakonda dah. Lapaq gila, tapi nak telan nasik tak boleh.Sakit tekak. Haiii....sabo je la.





Dengan terketaq-ketaq aku baru update blog aku ni, seram sojuk dah aku rasa ni sebab kan demam aku ni pun tak stabil mana. Sat paneh, sat sojuuuuukkkkk. Aku pun tak paham patern dia. So aku end kat sini dulu. an kalau mood aku dah sedikit elok, aku update lagi wokeh.




p/s : To all my followers yang still keep remind me to follow and ajak join segmen segala, tima kasih bebanyak. Dan sori jugak sebab tak terrrjoin segmen antara blogger sebab aku still masih not in the mood demam-demam ni.Doakan aku cepat baik dulu,nanti aku follow yang mana aku sempat :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails