nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, November 8, 2011

::SEJAUH MANA KITA BERSABAR::

Hai alls...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.




Masih lagi dalam mood raya even kat kampung aku pakat dok start keja belaka dah. Dengan aku sekali kena masuk keja.hihihihi Tapi ada lagi korban yang depa still dok buat sampai hari ni.Selamat berkorban khususnya buat orang kampung aku,(ya ya an ja macam depa baca blog cikai aku ni) hehe.dan amnya buat semua kawan semuslim.





Okeh kalau selalunya kita cakap bab korban ni, macam-macamla ada yang niat baru la apa laaaaa..Baguih tu memang baguih, tapi kalau kita boleh sabaq.Apa tuuuu? SOD.BA.RO. nak tulih jawi, keyboard aku ni takdak huruf jawi. kalau suruh aku tulih khat bulehla.hihiSejauh mana kita boleh sabaq? Kita hanya manusia biasa. Memang orang kata, sabaq ada limit dia.Depa laaaa yang kata, tapi ada orang yang lama-lama pun mampu sabaq.




Tapi apa-apa pun sabaq, jangan cepat melenting.Kalau kita mampu fikirkan yang kita mampu sabaq, why not? Kita adalah kita. Sejauh mana kita sabaq,memang Allah yang maha penyabar. Dia sabar dengan segala perangai kita.




p/s: renung-renungkan dan selamat beramal.

1 comment:

Adib Syazwan said...

sabar itu sebahagian daripada iman, maka, bersabarlah, pasti ada hikmahnya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails