nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, October 8, 2012

::AKU TELAH JATUH::

Assalamualaikum peeps...


Tadi pagi aku dengaq satu lagu ni, dengaq saja, teruih masuk dalam jiwa. Aku takdan dengaq radio mana pun yang pasang lagu ni, aku ni kalau dengaq lagu, aku fokus kat lirik dulu. Aku siap lari pi ambik henfon sebab nak taip lirik dia. Memang ni lah perangai aku kalau dengaq lirik yang meaningful.



Pastu, aku taip lirik dia kat google. Tanya pokcik google la senang. baru aku tau, lagu baru bunkface rupanya.Kat bawah ni antara lirik dia..awat syahdu sangat lagu dia pun taktau. Tengok lirik pun rasa surammmmmmmmmm ja.huuuuuuu.



LIRIK JATUH

Aku percaya
sedikit waktu
kan terbuka
hati yang kau bawa

sambut tanganku
biarku bawa
kau ke tempat yang
tiada orang tahu

ku kan menunggu bayangmu
berikan jawapanmu

ku pergi sendiri dan takkan kembali
maafkan segala perbuatanku kepadamu
ku pergi sendiri dan takkan kembali
teman aku buat kali terakhir
aku akan jatuh

dunia hitam
keliling malam
kesejukan
menunggu panggilan

ku kan menunggu bayangmu
berikan jawapanmu

ku pergi sendiri dan takkan kembali
maafkan segala perbuatanku kepadamu
ku pergi sendiri dan takkan kembali
teman aku buat kali terakhir
aku jatuh

selagi kau berjaya
jangan kau lupa
segala yang telah kita lalu bersama
jeritan ke angkasa
selamatkan dia
selamatkan kita semua


ku pergi sendiri dan takkan kembali
maafkan segala perbuatanku kepadamu
ku pergi sendiri dan takkan kembali
teman aku buat kali terakhir
aku telah jatuh.




1 comment:

Chenta Eyfa Latieyfa said...

menarekk gak lirik lagu bunkface ni la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails