nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, August 4, 2010

::TENUNG-TENUNG::

hai u olls....
salam sejahtera
sori laaa...semalam aku tak sempat nak update hapa2 kat blog,
dok tengok tv ja manjang,
takda cite best pon

semalam last tilawah al-Quran yang menyaksikan kali nih..
Malaysia dah tak dapat first place
dan memberi ruang untuk peserta mesir -johan bagi Qari
dan johan bagi Qariah dimenangi warganegara pakistan...

tapi apa2 pon alhamdulillah jugak dan tahniah
buat Malaysia

sebab dapat tempat kedua bagi qari dan
emmm..qariah malaysia gagal membolot tiga tempat teratas,
emmm, xpala tahun depan boley bagi laluan
kat orang len pulak kan...


okeh berbalik entry tenung2 kita kali nih,
bukannya aku dok sibuk menenun mahu pon menenung,
tapi kemaren aku beli rak besi
suh ba beli...
taktau la dia pi beli mana



mesti hangpa pon taktau,
hapa la aku nak buat ngan rak ni,

kemaren 2 jam aku dok tenung rak ni ja.
hahahhaha


adala projek terbaru aku nak buat....
biarlah rahsia dulu..wargh..kah..kah...

hihihi..kal dah dicomfirmkan succes,
baru aku cakap aku nak buat hapa ngan rak ni..
hhihihi

projek besssssssarrrrrr punya
yang orang tak penah terpikir,

aku pon tak penah terpikir gak dan aku
sendiri pon tak percaya yang aku boleh terlibat
ngan benda alah ni...

hihihihi

okeh, memandangkan aku do kat opis ni,
tak boleyla nak update perkembangan idop aku

banyak2, kang ada pulak yang kata aku busy,hahahah
biaq nampak tak busy, tapi keja siap..
[eh, ya tak ya ja aku cakap nih]

okeh sebelum aku out, sila lah layan rak ni dulu,

hahahhaa..banyak pekdah kut natang ni....

p/s : nanti aku update len k, wish me luck =)

1 comment:

damha said...

dah letak barang ape atas rak tu...he333

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails