nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, December 27, 2009

::ZAFRILL ARJUNA HITAM::

AssaLaMUaLaiKum BUat Para Pembaca yang diRAhMAti ALLAh s.W.t. SekaLIan

Ya...Bersyukor Kita ke HAdRat ILaHi KerNa DenGan LImPah Dan RahMatNya Dapat KIta BerKumPOL Pada Pagi YAng BerTuah Ini=)


hahahahha..da macam AssemBly sekolah Lak gayaKnYa*teringat lak time aku jadi mc perhimpunan dolu~dolu..heheheh..so amacam life rini...buat2 la cHiLL ye WaLopOwn GeRam Tahap Dewa cam Aku Rini...*nak wat mogok lapa la sekalian kunun tapi x jadik..hehhe, tah hape2 jewk.. ariNi merangkap miNGGu yang Ke~2 dan Hari yang Ke~3 dalam Sejarah DAlam PenghidupaN si ZaffRiLL, DIa tak Ke MANa-mana HatTa Ke Kedai SekaLIan Pown...










***********************************************
zaffrill merajok tuan die x ajak kua....huhuhu..*aku pown kne marah zafril oiiii
****************************************



alaaaaa..rilex arr zafrill...jangan la dok marah aku tak tahuan hala.. cian la same ngan tuanmu ini..huhuhuhu... taper,nanti minggu depan kite pi jenjalan na zafril.. kita gi hiking2,mancing2,ronda~ronding,*ya~ya an ja janji manisku, huhuhu...akan ku tunaikan jua dengan cash..*ta pape aku merepek babeng newh





pada hari yang berbahagia ni jugak..aku dengan sukacitanya akan melancarkan aktibiti bersekutu padu ngan mak aku..  kami menggembleng kederat yang hanya beberapa kerat nih.. dengan membuat program "mari Makan Laksa"





aku rebus laksa ja... mak aku akan bersusa payah la nyedia kan kuah LAksa, kalow aku wat dia kata x sedap untuk mengelakkaN kutukan demikian sekaLIan "mak ja la Yang BUat" hehehehe...suka~sukun aku ja...hahahahaha
 
 
 

dalam kesibukan aku merebos laksa nuuu.. dan lagi aku dok berfacebooking dan berblogging
sementara kegiatan ini beLom LAgi dihidu ole Pn KALsom*merangkap mak aku  baekLa aku meneroSkan Ucapan Pendahuluan aku*makk ai baru pendahuluan  panjang babeNg ..hahahah








aku kena berhati2 dalam berblogging dan membuat entry kali nih huhu..bukan pe..mak aku kalow nampak nih... mesti dia kata "dok ngadap natang alah tu ja siang malam" tadak Qeja len ka....




eshhh....bagos apa aku ngadap natang alah ni setiap waktu dan ketika , kan lam tb la ni kerap dok announce"awAsiLah Anak~aNak anDa" sekuarang2nya MAk aku tayah riSo AKu mengamalkAn
gejala TAk siHat*ayat BAckup





TuLongLah BerbaNGGa waHai Ibu..hahahha, DenGAn KeLibat AnakMU ini DirumaH, MAka Anda si kaLaNgan Ibu~Ibu YAng BertUah..heheheh*AyaT MenGAmPu SekaLIAn




Mak, NAnTI masaK sesOdap YAng BoLey Okeh...Hihihihi.. Tah Ape la Yang KAu nak NGarut AriNih..KekontaNgan Ide*tah Hape BtoL Ke Idok Ejaan Aku. NanTi~NanTi SekaLIan Kalau KAu taDok qejA Len Lagi Aku Wat Entry LAgI Keh? Jangan MerajOk2 Tawu...
hihiii Aku End Kat siNin DULUn Keh...

[Ariossssssss]




  



p/s : last2 aku gak yang masak kuah Laksa.huhuhuuuhu *Padan Muka Aku

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails