nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, April 13, 2011

::1st CONTEST ANIS: PIC PERCUTIAN::

Tah cemane aku leh terjoin contest ni....
rasa macam best pulak...saja..
sekali lagi reason aku join..

nak support blogger lain..hihi=)
pasni kalo aku join segmen lagi..memang tu je la jawapan popular aku...
sambil-sambil tu bagi up kan sket traffic...baru la ramai lalu lalang...

okeh..kali ni contest dari anis..
okeh...bagi sesiapa yang nak join...meh kita terjah sini

disebabkan contest ni pun namanya pic percutian, 
so mestilah kena letak gambo...
so aku pun pilihla gambaq ni...
dahla kena mencari dalam external hardisc..
sebab aku baru ja transfer semua gambaq aku dari lappy...
takmau membebankan kepala hotak dia...
lastly, aku jumpa pic nih..ni yang latest ni..
ha..mana satu aku?
cer teka..cer teka..tapi takda hadiahla..
okeh..gambaq ni sekitar feb lepas..
masa aku pi jalan-jalan kat sabah...

ber'background'kan mount kinabalu..

best sangat doooo kat sini..
tapi tak sempat nak manjat la....
sebab..kena spend 2 hari jugak la 
untuk lengkapkan ekspedisi
kalau nak manjat gunung ni la...

sojuk wei.....kat sini, tempat dia sejuk macam kat cameron..
genting aku taktaula sejuk ka tak sebab tak besa pi lagi..

tapi kalau time ni korang nak pi toilet....
kena tahan la ngan ayaq dia..
cuba bayang*ibarat basuh tangan guna ais ketul tu
ha...camtula sojuk dia....

sekian...
yang telah terpilih untuk ditag:


ha...sila kagum..dan jemput join...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails