nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, June 25, 2011

::I LOVE SUNDAE AND SUNDAY::

Assalamualaikum bloggers...




Bersua lagi kita pada sabtu malam ahad ni...hihihihi. Dek kerana aku gagal nak update blog lately, sebab line lembap tahap dewa......tapi malam ni aku nak update jugak sepatah dua kata...




Memandangkan esok hari ahad, mengingatkan aku pada sundae...dan barulah teringat sunday....hihihi. Lama dah aku tak pekena sundae yang sedap tu....






Sedap oiiiii...aku paling suka sang coklat tu, dan kadang kala ja aku tukaq cik stoberi tu...memang marveles walaupun dia sweeettttttttt sangat....ah... x kira nak gak......





Complete weekend aku kalau pekena sundae.....tapi lastly kena bawak mineral water jugak lepas pekena sundae..hihihihihi..Aku kalau dah makan benda yang so sweeeeeettttttttttt macam ni...... ayaq tawaq jugak la yang aku cari nak buat penawaq..hihihihi




p/s : jom pi pekena sundae..... =) rindu gilossssss dah ni...hihi

3 comments:

Ezad Skytech said...

erk... terliur pulak tgk sundae ni pagi2 buta ni... tapi chocolate sundae paling sedap... terbaik...!! heee~

Akulah Pak Lan said...

Dem!!! perangat time2 tgh selsema ni...hahah

deejay an said...

memang sedap.. steady medey.. deejay an datang ziarah awak.. tolong follow sy balik boleh? hehe tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails