nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, April 11, 2012

::KAMI SALING BERPANDANGAN::

Assalamualaikum peeps.



Tengah-tengah orang semua dok kalut update pasai earthquake kat pesbuk, aku dok lena sat petang tadi. So taktau apa-apa.hihi gegaq ka apa tak rasa la pulak. Jadi aku follow saja apa yang depa dok cerita kat pesbuk tadi. Aku nak update, aku taktau apa-apa. So, dok diam jadi silent readers.




Tapi baru seminit dua aku terlelap, aku perasan ada 'something' lalu. Laju bukan main, sampai mata takdan nak detect apa benda yang lalu laju camtu. Aku ni bukan boleh, cepat ja rasa cuak tu nak mai.hihihi. Berani sangat tudia la, tetiba aku nampak jugak 'benda' tu... Bukan main baguih punya dok ushar aku, dek sebab kan terkejut aku pon dok ushar dia jugak. Kami saling berpandangan tanpa perasaan. Dia nak lari nampak aku, aku pun nak lari jugak nampak dia ni.






Huiiiiiiiiiii. terkejut beruk aku. Ya, memang beruk tu. Mai mana pun aku taktau. Yang pastinya, sejak dua tiga menjak ni dia suka dok lepak atas bumbung rumah aku. Apa yang best pun taktau kat dia. Nak tengok sunset  kot, almaklumla boleh tengok jugak sunset petang-petang hari. Best la kot.



p/s : First time aku jumpa geng dia ni kat waterfall penang. Hat tu jangan dok wat main, siap mai kidnap eskrem yang aku dok pegang lagi. Memang berani!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails