nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, July 17, 2010

::ENTRY SEBELOM MASUK TIDO::

Hai Everybody....

assaLamualaikum...
tengah buat apakah anda?
rilex arrr..awai lagi nak masuk tido pon..
kalau aku, xpe..sebab aku memang kaki tido...hihihihihihi
dengan tidak semena2, aku ni memang telah ditakdirkan...
boleh tido di mana2 dengan apa2 jua gaya sekalipun...

aku memang suke sangat tiduq...pi lah mana pon,
memang aku suka tidoq

sambil peluk katak ijau aku yang saiznya lebih kurang aku..
tu lah yang membuatkan aku suka tiduq..

dulu masa study kat kelantan, bila nak travel dalam bas,
akan ku bawakla
bantai aku bersama
[bantal nephew aku sebenaqnya]

sebabnya..bantai tu kecik,
senang nak sumbat dlm beg galas aku

serta bebannya tidak melebihi 2 kilo
dan hanya muat untuk aku lena
dari penang-gerik-kelantan..

masa orang len dok tengok tv, baca buku ka,
aku lena ja...
memang kuat lena toi..
tapi bangun pagi lambat pulak,
kalau hari cuti lagi teruk...
bila dihisab jumlah aku tiduq
dekat2 nak sama mcm beruang koala
..huhuu...

time kuliah pon aku boley lena masa depa present.
nampak sangat memang terserlah hobi aku inih..

untuk entry seblom masuk tido ni aku sharing
pics tah kucen sape la yang aku rasa ide tido mereka ini
boley dipraktikkan bagi mengutamakan tido...


*********************************
tengah panas pon ley tido.... tapi pic kat atas ni memang sah2 la bukan aku
*****************************************************
situasi:sesuai dipraktikkan bila sedang berada di tempat lapang kalo menunggu seseorang.. di samping itu boleh menggalakkan penghitaman kulit secara semulajadi...

hahhahaha..selamber je kan ley tido camtu...

kucing comel***************************************
hihihihi..tapi tak penah la aku tiduq camni..
kang mak aku cakap pe plak..

napa la anak aku tido kat kaki meja camni?
hahahahhahaha....

********************************************
situasi : boley dicuba untuk mengelakkan orang awam untuk menyuruh anda buat itu dan ini, pegi ke kedai dan sebagainya... tapi jaga2 jangan sampai terpijak..kalo x naya ja..


anak kucing******************************
gaya ala2 cumel ni aku pon x perasan aku penah buat ke x..hhihihihi

************************************
situasi : boley dicuba untuk waktu2 tertentu.tiduq seperti ini kelihatannya seperti agak kontol ayu sket ataupon untuk menutup muka dari gangguan
sinaran dan gangguan orang awam


*******************************************
gaya macam ni paling afdal dibuat kalau nak tido kat ofis...opppssss

terasa bagaikan sedang membongkar rahsia lak..ngeeee...
**************************************************
situasi: teknik menggulung diri adalah untuk memastikan rakan pekerja lain tidak perasan adakah anda kucen atopon manusia... sekiranya anda kecik seperti saya, maka anda dijamin selamat kerana selalunya orang x perasan saya tido... bijak kah saya?hihi


****************************************************
gaya ni sesuai digunakan untuk mereka yang berada di ruang sempit..

ataupon ruang2 kusyen telah dipenuhi oleh mereka yang
lain yang juga ingin tido..
***********************************************
situasi : harus biar kaki dan tangan terjuntai ke bawah, bersedia kalau2 terjatuh


sekian sahaja..mari kita tido...
dan pastinya saya akan tido ngan katak ijau saya...

p/s : tido 1 ibadah=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails