nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, July 26, 2010

::TERINGIN NAK SNOW?::

Salam 1 Malaysia,
Hai u olls, dah lunch ke?
hihihi,
aku baru abes lunch...

besala xley tahaq-tahaq(tahan) kalau dah lapaq tahap komodo camni...

haruslah makan kalau lapaq....hihihihi

okeh,kali ni bunyi title aku mesti cam pelik sket kan?hihihi..

sebenaqnya bukanla salji real yang atas bumbung rumah tu,
aku just nak sharing info macam mana nak letakkan salji dalam page kita,

tengok kat blog aku ni comei x...kalo x gi tengok kat test blog aku pun ade gak..

ha, nak tau cara-caranya..?senang je...

meh sinih n
ak bisik, haahahahhaa....
sep ilmu betoi kan?hahahha takdala...

meh ngadap komputer dan laptop reramai..

[jangan ngadap komuter dahla]hihihi xde pekdahnya....


okeh,sila ikuti langkah ini ye sedara-sedara ku...


1. login ke blogger anda
2.pastu gi kat 'design'

3.kat 'page element' tu, pi kat add gadget

4. + html pastu masukkan kod ni kat bahagian content

< script type="text/javascript" src="http://www.yourjavascript.com/14104214083/snow-white.js"> >



5.okeh, dah taip kod ni bahagian content, part yang paling susah sekali adalah save..hihihihi...susah x?hahahah..kalau x susah silalah save..dan boleh view je page anda, cantikkan..hihihihi....


p/s: selamat mencuba ye diucapkan..semoga berjaya la hendaknya..hihihi






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails