nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, July 26, 2010

::SEDIH PULAK TENGOK MYGIRL::

Salam semua,
good lick..heh, tetiba plak...
actually aku a little bit tired malam nih..
hahahha, xtau lak nape mungkin tadi
aku mandi luluq (lulur) kot, jadi
rasanya aura nak tiduq tu makin kaw-kaw lak..hihihi

hihi...ape-ape pon aku masih lagi meneruskan entry untuk malam nih,
mengambik mood nak posting ni kengkadang memerlukan kesabaran jugak
ye la, hahahah..kalo rajin bulehla aku buat 4,5 entry.
ni siang hari kalut keja, malam je la ada untuk aku rilexkan mind aku sket...
sambil nengok tv..hihihihi

malam ni, tetiba line tenet nih laju, maka dengan hati yang bunga-bunga
aku layan seciput cita mygirl..huhuhu...baru tgk gelak guling-guling
tapi nak dekat abes ending, alamak sedih sedu sedan semua ada
adoiiiiiiiiii...3 kali aku nengok cita nih,
3 kali la dok sedu sedan sambil menarik tisu..

walo sejauh mana pun coba kukontrol,
namun jatuh jua titisan embun ini..
wah..sungguh emosinya aku..hahahaha

ha, cita ni lah yang aku dok berfeeling sakan..hihihihi
aku x penah la dok langut cita2 korea nih...
tapi cita 1 ni ja yang aku layan....

dulu masa aku study, member-member aku sume dok layan cita nih..
aku pelik gak,sanggup depa tengok sambil peluk bantal depan laptop
sampai bunyi ayam berkokok pon stil dok tengok lagi..
xtau la pe yang best sangat..masa tu aku join ja depa tengok
tapi aku lena ja..hahahaha
[aku memang kuat tiduq]

sangat sedih lol cita ni.however pon ending dia mesti la dapat kat hero...
kiranya aku penah gak la angan-angan macam joo yoo rin nih..
waaaaaa, best nya hidop mewah macam kau,
hahahhaha..tah pe2 je la angan tak sudah aku..hiihihi..
okehla peeps, memandangkan aku dah ngantuk,
elokla aku beransur dulu....
sadaqallahul azim.








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails