nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, July 20, 2010

::ADA KE SIGNBOARD MACAM NI::

Hai seMua...
saLam 1 MALAYSIA
[memang dah satu je kan malaysia ni..hahahhahaha]

posting kali ni agak sedikit rajin sebabnya aku nak upload gambaq2 signboard
dan notice board yang berjaya menarik perhatian aku....
ada yang aku jumpa sekitar aku, aku cilok kat tenet
sebab banyak tul signboard yang lawak2..
sementara tu biaq aku gelak2 dulu
[wargh..kah..kah..kah]
wah..hilang sudah keayuan yang coba dikontrol sejak tadi..hihihi

lantakla, janji aku bersifat cool dan gemilang sejahtera pada harini..
signboard sekeliling kita memang banyak.
tapi yang biasa2 je, xdala yang menarik perhatian aku sangat

so kali nih aku uploadkan gambaq signboard yang unik dan gila sket bagi aku
sekadar hiburan saja, janganla semua dok pulun pi cari signboard ni mana hala pulak..
kang x pasai2 ada orang ngamuk kat aku x jumpa signboard yang aku tunjukkan...
semua yang kat bawah ni aku ambik dari tenet...

enjoy dan selamat bergelak ketawa
[jangan gelak kuat sangat, nanti ofismate heran lak....ngeeeee]














aku rasa signboard kat atas ni betul2 ada kot.hahahhaha...
macam2 cara ada untuk menasihati..
dalam nada sinis, mahupon dalam nada yang menghiburkan..
dalam erti kata lain, dalam pengiklanan, warna dan kata yang menarik
adalah menjadi tarikan untuk orang membacanya

p/s : walaupon ada signboard yang lawak, dan guna broken english...percayalah, signboard macam tu yang paling akan diingati, selamat beriklan..pesanan penaja...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails