nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, July 6, 2010

::SAYA PATAH HATI::

"saya begitu patah hati..."
sejak kehilangannya kelibat brazil nak pasuk semi-final
aku hampa betuilaaa....
ahhhhhhhh.....padahal pasai bola je..
tapi bila pe yang aku target2 tengok2 len pulak yang jadi...
mangkok hayun toi....

tapi...xperla whatever pon..life must go on..huhu
walaupun rasa perit tu..tapi redha je la...
huhuhu...x sanggup lak nak tengok belanda yang masuk
aduuuuuuuiiiiiiiiiiyaiiiiiii.....
hilang dah semangat waka waka hakuh...huhuhu

x kesah dah la sape2 nak menang pun
at least brazil jadi tuan rumah 4 tahun lagi...
huhuuhuhuhuhu...

huhuhuhu..harini xda benda sangat hakuh nak cita...
maklumla tgh posa2 nih idea agak kureng sket...
time malam baru idea ramai
tapi line lak ala2 cam siput barbi...
lembap bangat sih....

xtau la natang hape yang boleh buat dia jalan lelaju sket....
huhuhu..coverage nih..kang hakuh tuko line baru tau celcom nih..
angin x bape bek lagi nih..xpa...
nanti bila mai kerajinan hakuh,
hakuh update ye..

ape2 pon..peace ye brazil....
hihihi...i lebiu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails