nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, July 30, 2010

::KAWEN OOOO KAWEN::

Hai u olls..
Salam 1 Malaysia diucapkan...
buat semua pemblogger dari segenap pelusuk tanah air
errr..[yang paham bahasa melayu aku je lah]
hihihihi...

malam nih seperti biasa aku still lagi melayan tilawah al quran sambil berblogging
dan berblogwalking di merata-rata ceruk...
dari indonesia sampai la rusia aku pusing- pusing sat je sampai...

hihihihi..dah jalan-jalan kat sinin tu pe kata sudi-sudilah kiranya mai baca cita aku
tiap-tiap hari kat sini..bukan pe, saja la aku nak ngarut sengsorang..
ada ka orang baca, xpa kalau nak baca pon dan tinggalkan jejak kat mana-mana
tang blog aku nih supaya aku pon buleh lalu lalang
kat blog anda pulak, best kan jalan-jalan....

okeh, malam nih aku takmo cita pepanjang
sebab mata aku da stim-stimbot dah ni..
cam kena ubat pelali ja, cuma aku uploadkan gambo untuk tontonan masyarakat awam
jangan risau, gambaq kat blog aku semua U[untuk tontonan umum]hihih



p/s : bawak-bawakla bertenang, bil sapa tah la nih..hahhahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails