nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, July 25, 2010

::HOMEMADE CHOCOLATE BY ME::

Hai semua pemblogger


salam petang dan nak dekat malam jua buat anda,
harini hape cer?ape aktiviti kalian?
ada yang gi mancing kah?ada yang gi swimming kah?
atau ada jugak yang gi running rolling?hahahha

whatever apa yang anda lakukan, awasilah anak-anak anda...
[iklan bersama tv3]
psssttt...tv3 sila bayar saya okeh...
hahhahahhaha




harini hari yang best bagi aku sebab aku join satu kelas coklat
bukan la sebab aku memang kaki minat coklat,
tapi sebab aku minat nak tau dan harap-harap
aku boley buat side income sikit sebanyak..

best jugakla sebab aku belajaq cemane nak colouring,
letak flavour segala...
at least aku dah ada basic cemane nak buat coklat sendiri..
hihihii...jangan jeles....




sapa2 nak order nanti aku boleh buatkan..
hahhaha..offer siap..
padahal.. xtau nak jual cemane lagi
hahhahahaha...




tapi, agak2 la dulu, bagi la aku beli bahan2 dulu, kang x pasai-pasai,
aku ambik order ja tapi coklat aku x hantaq..huhuhu
baru tau...




okeh kat bawah ni adalah gambaq-gambaq coklat
[bukan gambaq aku:xde dah nak buat promosi diri]
yang aku buat sendiri...
walaupon lenguh gak lutut dan berpinaq-pinaq mata dok tenung mold
nak masukkan kaler tu..
uiiii, renyah nak buat natang tu...
tapi hasilnya amatla membanggakan kot
[ke aku sorang je bangga?]
hahahah, tapi apa-apa pon aku tetap berusaha buat sampai siap
i did it well..wahh... terharu..hahahha


selamat mencuci mata diucapkan kepada kalian
yang berusaha sekeras-keras untuk menenung
gambaq yang dipromosikan


























P/s : nanti aku update lagi okeh?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails