nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, July 11, 2010

::LANGUT MELODI DI CUTI NAN INDAH::

Assalamualaikum u olls....

lame lak rasa tak hupdate hapa2 dalam nih..hahahahah
line lembap ala ciput barbie*balik2 ni je alasan haku..
memang membantutkan segala kerajinan haku..hihihihi

harini cuti, so aku mengabehkan masa berpekdah haku ngan langgut tv...
hahahahhaha..tu ja yang haku buat...jangan la dok bising...
lepas abeh masak la..oh, anda..mesti ingat aku nih anak dara malas...
itu tidak mungkin*cuma kadang2 ia berlaku jua...hahhaha

hihihi..hakuh berpuasa lagi harini...
dah masuk hari yang ke-7..wah.....sangat workaholic nampaknya..
segala bagai dugaan dan ranjau yang aku tempuh...
time posa2 la, orang ajak pi makan sedap2..
hampeh sungguh mereka...

tapi nawaitu tebalkan aja..gerenti selamat....

******************************
yang pasti ni bukan gambo haku..hahahhah
***************************************
saja2 la dah buring2, haku upload tah gambo sape la yang betuah
untuk masu dalam blog aku..hiiiiiiiihihihihihi

harini aku tak gi memana pun....cam nak ujan je..maleh nak kuar
lagipun baru discharge...segan nak merayau2..hihihi

okehla, nanti hakuh update lagi ye....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails