nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, July 9, 2011

::BILA BUDAK-BUDAK SEKOLAH UPDATE BLOG PASAI PERHIMPUNAN BERSIH::

Hello and hai again...



Assalamualaikum bloggers....



Pagi ni hampir  70% dok update status pasai perhimpunan bersih yang bakal dibuat harini.Hihihi.. Aku bukannya nak ambik port pi join benda alah ni, tapi cuma aku rasa nak gelak bila bloggers yang masih 'baru nak besaq' pun dok update status pasai perhimpunan bersih ni..hihihi.Mengundi pun tak boleh lagi dik oiiiii.... jangan hentam orang, nanti tak pasai-pasai kena saman.





Ada yang mengutuk, ada yang menyokong jugak...ada yang kata perhimpunan ni untuk gulingkan kerajaan... hihihihi. Tapi apa yang aku paham la....dari pemahaman aku...depa ni sebenaqnya tak puas hati dengan SPR ja kot.....sebab macam-macam kes ada la ni. 





Tapi aku tak setuju la ada bloggers yang hentam bloggers lain sebab tak sependapat dengan BERSIH ni...rilek la, takmau gado2...mai tolong aku bersih umah ni ada gak pekdahnya. Yang tak boleh mengundi tu, slow-slow sket nak berpolitik.... Amalkan perkataan yang tidak berunsurkan penghentaman orang lain....





Apa-apa pun aku nak share gambaq menarik untuk tatapan readers sekalian....ada yang aku rasa depa dah edited ni..kesian kat digi pun ada..hihi..tapi comeyyyy..


















p/s : apa-apa pun kau memang comel la orang kuning...hahahhha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails