nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, July 17, 2011

NETBALL TEAM PPDNKK

Hello bloggers...


Assalamualaikum.....to all muslim out there, and first of all thanks for reading, my life, my story here.



Sambil aku mengupdate blog malam ni, aku dok hadap jugak tilawah quran ni. And now is the turn of participant from Bahrain. Quite well jugak dia punya tarannum...hahhaha..kalah la aku camni..[perasan sat].








Ok, by the way, aku agak mengalami injured sebab jatuh dalam netball court khamis lepas. Luka sket ja, tapi sakittt wo...Masa tu aku pi training netball tak pakai sports knee tu, kalau jatuh memang terasa la jugak bahang dia. And tadi pagi kami ada friendly match dengan Kastam Sg petani. And boleh tak aku nak kata seri ja..hihi




First half memang enjoy main, dan bila masuk second half, alahai...energy down seh........plus matahari naik dah masa tu, we lost our focus but not totally, still boleh dikawal. Tapi memandangkan kami pun baru rebuild team ja dan still newborn lagi dalam game ni, so apa yang aku boleh komen, teamwork tu memang totally work. Semua ni menyumbang untuk kemenangan..hihih




Last night, aku dah promise kan untuk upload gambaq, dan selamat melayan la gambaq-gambaq yang tak seberapa ni. Yang sempat disnap sama ada secara sengaja atau pun tak..hihi




















Cukup la kot..buat pengubat rindu...hahahahhaha..cewwah..terperasan sekali lagi....esok aku update lagi dengan story yang lain pulak okehh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails