nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, December 29, 2011

::DUNIA BAWAH AIR:PANGKOR::

Assalamualaikum to all bloggers and readers.



Di tengah hari khamis ni, aku dan lagi dok melepak kat pesbuk aku. Almaklumla...lepas-lepas masak ni, nak kona baring rasa awai lagi, hehehe. So aku baru teringat yang dah lama pulak aku tak mengupdate sepatah empat belas patah kat pesbuk.Aku pun sebenaqnya baru balik Pangkor... apa lagi, mestilaaaaa dengan hobi aku, ketagih nak snorkel kat Pulau.hihihi.





Sebelum meneruskan misi penjelajahan pulau untuk next year, maka aku lepas gian kat Pangkor ja dulu. Terubat jugak rindu dengan dunia bawah ayaq tu.hahaha
















Banyak lagi gambaq, tapi aku upload ni ja dulu. Maleh nak upload banyak-banyak,line slow sket. Gambaq yang second last tu hanya Tuhan ja la yang tau berapa beratnya beg aku tu....tapi aku ni kan camwhore sket, haha asai nampak kamera ja aku terlupa beban beg aku tu.. smile..haha




P/S : Next year mungkin aku plan nak pi ganu lagi. Pulau kat sana best. Sojuk mata memandang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails