nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, August 11, 2011

::AKU RASA LAGI SYIOKKK JADI BUDAK-BUDAK::

Hello bloggers....



Assalamualaikum to readers, bloggers, stalkers dan semua saja yang masih lagi sempat luang masa singgah kat sini....Mengupdate lagi pada tengah hari ni, sambil berbaju batik...huhu Khamis dah kan harini, dah 11 hari berpuasa, bagi yang tak tinggai lagi la. Bagi yang dah tinggai tu, hihi...counting sendiri la.







Syiooookkkkkkkkkk sangat jadi budak. Tahyah nak risau tiap-tiap bulan kena bayaq bil yang nu, bil ni, tak payah nak risau harini nak masak apa, nak isi minyak kereta, nak servis tu, servis ni. Huiiiiiiiiii aman dunia, petang-petang pi main guli, main polis sentri, main sorok-sorok, main kejaq-kejaq bak kata orang utara aci ligan, macam-macam.







Tapi kita tak kecik selamanya. Besaq jugak, kalau dulu aku ni kecik ja, la ni kecik jugak tapi renjong ja la...hahahha. huhuhu.Best oooo jadi budak-budak , takyah pikiaq nak gaduh ngan orang. Kalau gaduh pun esok, baik balik. Kalau dah besaq ni, gaduh.alahaiiiiiiiii..memang panjang la masa nak baik pun.





Stressssss pun takdak. Tak payah kalut nak pikiaq hal keja, stresssss sana, stressssss sini, haishhhhhh. Apa pun tak boleh. Nak marah pun buleh ikut dan ja. Tapi lain cerita bila dah besaq ni. Dulu masa kecik, ikut dan aku ja nak cakap apa pun, la ni aku kena guna akai dulu nak cakap. Tapi di atas sikap aku yang tak reti nak marah orang ni, raaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai gila yang ambik kesempatan buli aku. Marah aku, malah depa buleh buat apa saja yang menyebabkan aku tak pueh hati.




Ramai yang suruh aku marah, suruh aku jadi setan sekali sekala, depa kata marah tu perlu jugak kalau tidak, penat dok simpan sorang-sorang. Aku ni palingggggggggggggggggggggggg payah nak marah orang, kalau aku marah, aku cepattttttttttttttttttttttt pulak cool. Tapi bila aku berlembut dengan orang, orang dok tekannnnnnnn aku. Tu yang aku tak boleh blah. Aduiiiiiii...tolongla manusia. jangan buat aku marah..... Aku boleh jadi godzila nanti.




Sebab tu aku dok pikiaq jadi budak lagi syiooookkkkkkkk. Menyampah betui nak hadap manusia arrogant yang selfish dan tak boleh ambik kira hal orang lain. Adehhhh, penat....melayan.Takmau layan pun kena hadap jugak.



p/s : i'm rock bebehhhhhhhhh...

4 comments:

Firdnurjue said...

nak gak jadi dak kecik........xyah lg pening mau bg jawapan org tanyer..."bila mau kawin"muahahahah..:-)

damha said...

zaman kanak2 yg penuh dgn riang ria..kehulu kehilir pergi bermain...
tanpa menghiraukan masalah yg menimpa...
zaman yg penuh dgn nostalgia...

アヌム ちゃん said...

tp time budak xde duit, nk beli apa2pn bukan suma dpt .heeee

MerLe said...

rindu ms zaman tecik-tecik..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails